• Nowy

Słowo w komunikacji telewizyjnej. Strategie nadawczo-odbiorcze

0,00 zł
Brutto

AutorzyKatarzyna Sitkowska

ISBN978-83-7969-378-8

Rok wydania2013

Strony236

Językipolski

Nr produktuFEDAE40DEB

ZabezpieczenieDL-nodrm

Format

redeem

Za ten produkt nie ma punktów lojalnościowych


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Książka przedstawia charakterystykę słowa w komunikacji telewizyjnej. Na podstawie analiz bardzo obszernego materiału przybliża specyfikę tego rodzaju komunikacji medialnej z jej najważniejszą cechą – współistnieniem makro- i mikrosytuacji komunikacyjnych. Prezentacja układów nadawczo-odbiorczych (poprzez badania kategorii osoby, etykiety językowej i wypowiedzi dziennikarzy, świadczących o ich dominującej roli w relacjach z pozostałymi uczestnikami komunikacji) daje obraz werbalnych działań osób występujących w telewizji, które mówią po to, by je oglądano.

TematykaLiteratura popularnonaukowa

AutorzyKatarzyna Sitkowska

WydawnictwoWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

Rok wydania2013

ISBN978-83-7969-378-8

FEDAE40DEB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-7969-378-8