• Nowy

Media społecznościowe. Dialog w cyberprzestrzeni. T. 2

18,08 zł
Brutto

ISBN978-83-226-3150-8

Rok wydania2017

Strony158

Fragment

Językipolski

Nr produktu804ED51FEB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Kupując ten produkt możesz zebrać 18 punktów lojalnościowych . Twój koszyk będzie zawierał 18 punktów Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 0,18 zł .


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Tom stanowi drugą część zbioru tekstów poświęconych problematyce mediów społecznościowych – fenomenu współczesnej kultury partycypacji. Zamieszczone w nim teksty odnoszą się do problematyki mediów społecznościowych zarówno w aspektach społecznych, kulturowych, jak i piarowych, co stanowi kontynuację rozważań podjętych w poprzedniej części. Autorzy podjęli się spojrzenia na media społecznościowe zarówno w skali makro- jak i mikro-, zwracając uwagę na istotę wykorzystania mediów społecznościowych do komunikacji we współczesnym społeczeństwie. (ze Wstępu)

TematykaSocjologia

WydawnictwoWydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego

Rok wydania2017

ISBN978-83-226-3150-8

804ED51FEB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-226-3150-8