Koński Targ powstał w roku 1996 jako nowatorski kwartalnik zawierający ogłoszenia sprzedaży koni pochodzących od prywatnych hodowców. Od tamtej pory niezmiennie jest jedyną gazetą ogłoszeniową o koniach na polskim rynku. Na przestrzeni pierwszych 5 lat dwukrotnie skracano cykl wydawniczy i wzbogacono ofertę o artykuły o tematyce związanej z końmi. Obecna oferta miesięcznika wydawanego w nakładzie 12 000 egzemplarzy to za każdym razem blisko 1000 ofert handlowych i około 50 stron artykułów fachowych, specjalistycznych a czasem również rozrywkowych z dziedziny hodowli, sportu i weterynarii związanych z końmi. Czasopismo trafia do wszelkiego rodzaju miłośników i posiadaczy koni: od hobbystów i sportowców po hodowców i zootechników. Dystrybuowane jest w ramach współpracy z najlepszymi w kraju firmami kolporterskimi, ale także bezpośrednio poprzez prenumeratę oraz sprzedaż w trakcie imprez końskich. Należy przy tym zaznaczyć, że końcówki nakładów rozdawane są nieodpłatnie wśród przedstawicieli środowiska związanego z końmi podczas spotkań hodowlanych i sportowych, dzięki czemu stale rośnie zarówno popularność tytułu, jak i sposobu docierania do kupca na artykuły niezbędne koniarzom za pośrednictwem czasopisma. Ponadto wydawca nieustannie zabiega o przywiązanie czytelnika do tytułu, m.in. publikując artykuły w cyklach, oferując katalog w dużo niższej cenie w abonamencie i szczególną uwagę przywiązując do obsługi prenumeratorów. Niewątpliwie bezpośrednie przełożenie na sukces przedsięwzięcia ma fakt, że tytuł od początku mimo zmian organizacyjnych pozostaje w rękach jednego wydawcy. Rodzinna firma łączy w najlepszej formie kilkudziesięcioletnie doświadczenie w biznesie i kilkunastoletnie w branży wydawniczej, ale jej najmocniejszą stroną na tle innych pism branżowych jest znajomość środowiska, z którego pochodzi czytelnik wynikająca z faktu przynależności do niego.