• Nowy

Jakość produktów i usług – perspektywa rynku komercyjnego i sektora administracji publicznej

20,02 zł
Brutto

ISBN978-83-65682-20-8

Rok wydania2016

Strony146

Fragment

Językipolski

Nr produktu3649861CEB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Kupując ten produkt możesz zebrać 20 punktów lojalnościowych . Twój koszyk będzie zawierał 20 punktów Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 0,20 zł .


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Niniejsza praca stanowi forum prezentacji wyników badań nad problematyką zarządzania jakością w organizacjach różnych typów. Wyniki te prezentują teoretycy – naukowcy pracujący w kilku polskich ośrodkach akademickich (Uniwersytet Łódzki, Uniwersytet Jagielloński, Akademia Techniczno-Humanistyczna w Bielsku-Białej, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, Wyższa Szkoła Humanitas w Sosnowcu), jak i praktycy – specjaliści w zakresie zarządzania jakością, dzielący się swoimi spostrzeżeniami i rekomendacjami o podbudowie empirycznej i charakterze aplikacyjnym. Wyrażamy nadzieję, że książka przyczyni się do upowszechniania wiedzy na temat wieloaspektowej roli zarządzania jakością we współczesnych organizacjach oraz narzędzi możliwych do wykorzystania w niełatwym procesie implementowania w praktyce organizacyjnej założeń TQM.

TematykaEkonomia Biznes

WydawnictwoOficyna Wydawnicza Humanitas

Rok wydania2016

ISBN978-83-65682-20-8

3649861CEB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-65682-20-8