„Marek Stączek pokazuje najlepsze praktyki wykorzystania storytellingu, a także prowadzi czytelnika przez proces dobrego przygotowania się do wykorzystania tej metody. Myśląc o tej technice dodam - że używanie storytellingu na spotkaniach sprzedaży wywołuje zdwojoną atencję, bardzo duże zaangażowanie i zdecydowanie większą kreatywność uczestników”. Renata Filipek-Barylowska, Dyrektor Sprzedaży, T-Mobile Polska „Sposób, w jaki czyta się tę książkę, jest prawie jak bezpośrednie spotkanie z jej Autorem. Bawić i uczyć to bez wątpienia motto Marka Stączka!”. Agnieszka Ferenc, Kierownik Zespołu Rozwoju Produktu Reklamowego, Wirtualna Polska S.A. „Ciekawa i intrygująca. Daje wiele do myślenia i praktyczne rady, które warto stosować zarówno w wystąpieniach publicznych, jak również w życiu prywatnym”. Mirosław Suszek, Chief Technology Officer, Netia S.A. „Wciągająca, napisana ze swadą i polotem, w przystępny sposób prezentująca koncepcję storytellingu oraz jej praktyczne zastosowania. Zdecydowanie ‘must have’ w biblioteczce każdego menedżera praktyka. Gorąco polecam!” Wojciech Masierek, District Manager, Bayer Sp. z o.o.