Metaforyczna historia o zasadach kreatywnego myślenia i procesie zarządzania zmianą. Opis technik twórczego myślenia i przedsiębiorczego działania. Dobrze prosperujący biznes to nie jest sytuacja, która bez zaangażowania szefa, kadry kierowniczej i poszczególnych pracowników może trwać wiecznie. Nawet najlepszy pomysł wcielony w życie trzeba ciągle udoskonalać, dynamicznie reagować na to, co dzieje się wokół i jaką informację zwrotną dostajemy od klientów i partnerów biznesowych. Oto do odbiorców trafia poradnik, który ma na celu opowiedzenie o tym, jak ważna jest w działalności firmy kreatywność i otwartość na wprowadzanie zmian, gdy okażą się one potrzebne, a nawet – jeszcze wcześniej. Marek Stączek zadbał o to, aby nie był to kolejny nudny, napisany suchym korporacyjnym językiem podręcznik dla kadry kierowniczej. „Krasnale” to opowieść. Mogą, a nawet powinni po nią sięgnąć ci wszyscy, którzy chcieliby się w pracy rozwijać, współtworzyć silny zespół i sprawiać, że firma w której pracują – bez względu na zajmowane stanowisko – będzie postrzegana jako nowoczesne, innowacyjne przedsiębiorstwo.