• Nowy

Public relations w perspektywie naukowej

18,91 zł
Brutto

ISBN978-83-7875-345-2

Rok wydania2016

Strony224

Językiangielski polski

Nr produktu74B2541AEB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Kupując ten produkt możesz zebrać 18 punktów lojalnościowych . Twój koszyk będzie zawierał 18 punktów Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 0,18 zł .


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Proponowana Czytelnikowi publikacja pokazuje, jak różnorodny i obszerny jest kanon wiedzy determinujący badania w zakresie public relations. Pierwszy rozdział prezentuje swoiste rozdroża, na jakich od początku istnienia znajduje się PR – jego praktyka i/lub teoria. Zebrane w tej części artykuły wskazują, do jakich dyscyplin wiedzy i ustaleń, tak naukowych, jak i praktycznych, trzeba sięgać, by zrozumieć współczesną komunikację podejmowaną w celu budowania relacji z otoczeniem. Rozdział drugi poświęcono społecznemu charakterowi public relations. W ostatnim rozdziale opisano międzynarodowe wyzwania przed jakimi stoi public ralations (rozdział w całości w języku angielskim).

TematykaEkonomia Biznes

WydawnictwoWydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach

Rok wydania2016

ISBN978-83-7875-345-2

74B2541AEB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-7875-345-2