• Nowy

Współczesne aspekty badawcze Gospodarka-Świat-Człowiek aspekty teoretyczno-praktyczne badań naukowych cz.IV

31,23 zł
Brutto

AutorzyJagoda Wodzińska-JabłońskaMałgorzata MartynogaMarzena JankowskaLeszek SzczupakEwa WaliczekKrystyna SerafinŁucja WaligóraIreneusz MiciułaAgnieszka MarszałekPaweł StępieńHenryk WojtaszekRyszard CichockiMilena GrzegorczykPiotr KolmannMałgorzata StrzelecRobert RogaczewskiMagdalena BorkowskaSylwia KrólMałgorzata Hordyńska

ISBN978-83-65357-58-8

Rok wydania2016

Strony166

Językipolski

Nr produktu2B9E0AC0EB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Kupując ten produkt możesz zebrać 31 punktów lojalnościowych . Twój koszyk będzie zawierał 31 punktów Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 0,31 zł .


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Drodzy Czytelnicy, mamy wielki zaszczyt złożyć na Państwa ręce monografię pt.: „ Współczesne aspekty badawcze część IV Aspekty Teoretyczno-Praktyczne Badań Naukowych”. Monografia została zainicjowana i opracowana w aspekcie zmian zachodzących zarówno w Polsce jak i na całym świecie. W nowych uwarunkowaniach geopolitycznych temat zarządzania i organizacja staje się istotnym problemem nie tylko dla rozwoju nowo powstających firm, ale również dla tych o ugruntowanej pozycji rynkowej. Firmy akcentują konieczność współpracy z różnymi wyspecjalizowanymi jednostkami naukowymi i gospodarczymi, aby popularyzacja badań pomogła w umiejętnym zarządzaniu gwarantując efektywność tego procesu w dobie stałych zmian. Na przestrzeni ostatnich kilku lat oraz w nowych uwarunkowaniach geopolitycznych wzrasta rola badań naukowych i ich praktyczne zastosowanie w dynamicznie zmieniającym się otoczeniu, w którym realizują się współczesne przedsiębiorstwa. Powszechną akceptację zyskuje pogląd, iż narastająca niepewność rynkowa staje się istotnym problemem nie tylko dla rozwoju nowo powstających firm, ale również dla tych o ugruntowanej pozycji. Firmy akcentują konieczność współpracy z różnymi wyspecjalizowanymi jednostkami naukowymi i gospodarczymi, aby popularyzacja badań pomogła w umiejętnym zarządzaniu gwarantując efektywność tego procesu w dobie nasilającej sie konkurencji globalnej, wzroście wymagań klienta i błyskawicznym postępie technicznym. Niniejsza monografia stała się okazją do otwartej dyskusji i wspólnego zastanowienia się nad wypracowaniem nowych wzorców, czy też sprostaniem odmiennym jakościowo i coraz szybciej zmieniającym się wyzwaniom rynkowym. Istotnym elementem dociekań naukowych prezentowanych w niniejszej monografii jest wilobranżowość, poszukiwanie różnorodnych rozwiązań związanych z realizacją specyficznych działań, przedstawianie problemów aktualnych wymagających rutynowych decyzji lub podejmowania działań niestandardowych. Czytelnik zaznajomi się z pojęciami interdyscyplinarnymi, angażującymi w swój zakres definicyjny dziedziny z różnych obszarów życia. Dlatego też przekrojowy charakter zamieszczonych wyników tutaj badań jest istotnym przedmiotem nie tylko analiz naukowych obejmujących makrosystemy o wielopłaszczyznowych strukturach, ale i indywidualne przedsięwzięcia naukowe o ukierunkowanym przeznaczeniu. Zamysłem niniejszej monografii była prezentacja i analiza szerokiego spektrum zagadnień szczególnie istotnych z punktu widzenia efektywności funkcjonowania i poziomu innowacyjności, mogących znaleźć praktyczne zastosowania/implementacje w procesie zarządzania współczesnymi firmami. Wielowątkowość tych rozważań sprawia, iż ta monografia może stać się lekturą uzupełniającą wielowymiarową pragmatykę rynkową. Do prac nad przygotowaniem monografii zaproszeni zostali badacze, reprezentujący różne dyscypliny naukowe i ośrodki badawcze. Pozwoliło to na przygotowanie publikacji o prawdziwie interdyscyplinarnym charakterze, dotykającej problemy organizacji i zarządzania z wielu zróżnicowanych i wzajemnie uzupełniających się perspektyw życiowych. Kończąc uwagi wstępne i zapraszając Czytelnika do lektury kolejnych rozdziałów, chcielibyśmy podziękować wszystkim osobom, które miały wkład w przygotowanie niniejszej publikacji, bez ich pracy i zaangażowania monografia nie powstałaby.

TematykaEkonomia Biznes

AutorzyJagoda Wodzińska-JabłońskaMałgorzata MartynogaMarzena JankowskaLeszek SzczupakEwa WaliczekKrystyna SerafinŁucja WaligóraIreneusz MiciułaAgnieszka MarszałekPaweł StępieńHenryk WojtaszekRyszard CichockiMilena GrzegorczykPiotr KolmannMałgorzata StrzelecRobert RogaczewskiMagdalena BorkowskaSylwia KrólMałgorzata Hordyńska

WydawnictwoSophia

Rok wydania2016

ISBN978-83-65357-58-8

2B9E0AC0EB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-65357-58-8