• Nowy

Marketing wobec wyzwań XXI wieku. Uwarunkowania a opcje strategiczne przedsiębiorstw funkcjonujących w Polsce

19,74 zł
Brutto

ISBN978-83-7875-148-9

Rok wydania2013

Strony232

Językipolski

Nr produktu4B991386EB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Kupując ten produkt możesz zebrać 19 punktów lojalnościowych . Twój koszyk będzie zawierał 19 punktów Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 0,19 zł .


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Pierwszy rozdział traktuje o uwarunkowaniach, jakie tworzy otoczenie eurorynku dla podmiotów rynkowych z wyartykułowaniem zalet i wad akcesji Polski do struktur unijnych oraz występujących zróżnicowań otoczenia rynkowego między krajami Unii Europejskiej. W drugim rozdziale autorzy charakteryzują, zgodnie z przyjętą wcześniej specyfikacją, czynniki makro- i mikrotoczenia podmiotów gospodarczych w kontekście możliwości i barier tworzonych w warunkach krajowych. W trzecim rozdziale dokonano próby rozpoznania realizowanych przez badane przedsiębiorstwa strategii marketingowych w aspekcie uwarunkowań sektorowych, krajowych i unijnych.

TematykaEkonomia Biznes

WydawnictwoWydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach

Rok wydania2013

ISBN978-83-7875-148-9

4B991386EB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-7875-148-9