• Nowy

Współczesne problemy zarządzania – dylematy i propozycje rozwiązań

28,26 zł
Brutto

ISBN978-83-883-3596-9

Rok wydania2014

Strony196

Fragment

Językipolski

Nr produktuABC19C37EB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Kupując ten produkt możesz zebrać 28 punktów lojalnościowych . Twój koszyk będzie zawierał 28 punktów Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 0,28 zł .


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Powodzenie w biznesie, które jest udziałem zarówno firm, jak i ich menedżerów, wynika z oddziaływania wielu czynników. Warunki hiper konkurencji, stan permanentnego kryzysu i wszechobecność wirtualnych narzędzi komunikacji istotnie modyfikują warunki funkcjonowania współczesnych przedsiębiorstw. Gotowość do zmian, determinacja w doskonaleniu kompetencji menedżerskich i podnoszenie efektywności zarządzanych firm to trzy istotne obszary problemowe, z których wyłaniają się liczne dylematy warte wnikliwej dyskusji. Dylematy te są osnute wokół klasycznych zagadnień menedżerskich, takich jak finanse, marketing i operacje. Ich integracja w połączeniu z procesami formułowania i wdrażania strategii to jedne z najważniejszych determinant efektywności firmy. Z wyzwaniami konfrontowani są ludzie współpracujący ze sobą w zespołach, którym przewodzą liderzy. W monografii podjęto naukową dyskusję w trzech obszarach, eksponując występujące dylematy i formułując propozycje rozwiązań. Zaprezentowano najnowsze koncepcje, metody i narzędzia, których wdrażanie przekłada się na wzrost efektywności w zarządzaniu. Pierwszy obszar dotyczy zewnętrznego kontekstu funkcjonowania przedsiębiorstwa, którego istotne atrybuty to zróżnicowanie, różnorodność i permanentny kryzys. Obszar drugi to kluczowe funkcje przedsiębiorstw a podlegające redefinicji będącej rezultatem zmienionych oczekiwań klientów i zmienionej formuły współpracy podmiotów gospodarczych. Proces budowania strategii konkurencyjnych i programów strategicznych w warunkach dużej zmienności rynków to trzeci obszar prowadzenia naukowej debaty. Wskazanym obszarom odpowiadają trzy części monografii.

TematykaEkonomia Biznes

WydawnictwoAkademia Nauk Stosowanych w Koninie

Rok wydania2014

ISBN978-83-883-3596-9

ABC19C37EB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-883-3596-9