• Nowy

Employer branding. Marka pracodawcy w praktyce

31,24 zł
Brutto
Strategie employer brandingowe tworzy się, by dokonać zmian lub, by o firmie opowiedzieć innym. Ale co zmieniać? O czym opowiadać? Co jest najważniejsze? A przede wszystkim jak to zrobić? Odpowiedź na

AutorzyJulita Dąbrowska

ISBN978-83-63566-45-6

Rok wydania2014

Strony184

Fragment

Językipolski

Nr produktu4E22E1C0EB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Kupując ten produkt możesz zebrać 31 punktów lojalnościowych . Twój koszyk będzie zawierał 31 punktów Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 0,31 zł .


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Świadomość znaczenia marki pracodawcy stale rośnie. Coraz więcej firm zdaje sobie sprawę, że aby mogły odnieść rynkowy sukces równie mocno jak lojalnych klientów i stosowania biznesowych reguł, potrzebują wykwalifikowanych, zmotywowanych pracowników. Marka pracodawcy jest gwarantem dopasowania pracowników do ich ról w danej organizacji oraz tego, że pracownicy utożsamiają się z osiągnięciami firmy. Budowanie marki pracodawcy to proces łączący komunikację zewnętrzną, marketing, Public Relations, sponsoring z komunikacją wewnętrzną, zarządzaniem personelem, budowaniem marki wewnętrznej firmy oparty na niepowtarzalnej kulturze organizacji. Strategie employer brandingowe tworzy się, by dokonać zmian lub, by o firmie opowiedzieć innym. Ale co zmieniać? O czym opowiadać? Co jest najważniejsze? A przede wszystkim jak to zrobić? Odpowiedź na te i wiele więcej pytań w książce. Książka jest niewątpliwie odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie i zainteresowanie marketerów i ogólnie pojętego biznesu tematem niefinansowego motywowania pracowników i zarządzania ludźmi oraz tworzenia great place to work. Dla HR-owców to również ciekawa pozycja, która podpowie jak stworzyć strategię komunikacji z pracownikami i co powinno się w niej znaleźć. Monika Grauer, Dyrektor Operacyjny Coca-Cola Ireland Najnowsza książka Julity Dąbrowskiej porusza nowy i niezwykle ważny obszar biznesu jakim jest kreowanie marki pracodawcy. Autorka zawarła w niej wiedzę na temat działań employer brandingowych w pigułce. Dzięki przykładom z życia organizacji i korporacji wszyscy zainteresowani tym tematem czytelnicy mogą poznać kulisy i mechanizmy związane z kreowaniem wizerunku i kultury organizacyjnej firm i marek korporacyjnych. To lektura obowiązkowa dla osób zajmujących się komunikacją, marketingiem, działaniami CSR, PR, HR. Gorąco polecam ją także kadrze zarządzającej. Małgorzata Zachorowska, Dyrektor Zarządzająca w Zachorowska & Partners

TematykaEkonomia Biznes

AutorzyJulita Dąbrowska

WydawnictwoWydawnictwo Słowa i Myśli

Rok wydania2014

ISBN978-83-63566-45-6

4E22E1C0EB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-63566-45-6