• Nowy

Kreowanie sensów w komunikacji internetowej: mem, stereotyp, mit

28,57 zł
Brutto

AutorzyAleksandra KlimkiewiczŻanna SładkiewiczMarcin Trendowicz

ISBN978-83-8206-725-5

Rok wydania2025

Językipolski

Nr produktuB9781C8BEB

ZabezpieczenieDL-nodrm

Format

redeem

Kupując ten produkt możesz zebrać 28 punktów lojalnościowych . Twój koszyk będzie zawierał 28 punktów Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 0,28 zł .


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Zagadnienia wpływu memów na kształtowanie opinii publicznej oraz silnie perswazyjnego charakteru przekazu wykorzystującego stereotypy oraz mity polityczne zostały przez autorów pracy Kreowanie sensów w komunikacji internetowej: mem, stereotyp, mit przedstawione w sposób systematyczny i wielostronny. Rozważania teoretyczne połączono z wnikliwą analizą bogatego materiału empirycznego. Wykorzystana literatura przedmiotu jest bardzo reprezentatywna. Książka znakomicie wpisuje się w nurt współczesnych rozważań dotyczących komunikacji i komunikowania się w przestrzeni internetowej, cyberkultury oraz funkcjonowania mitów i stereotypów w świadomości zbiorowej. Porządkuje i wzbogaca dotychczasowy stan wiedzy, a tym samym stanowi ważny wkład do rozwoju takich dziedzin językoznawstwa, jak lingwistyka kulturowa, dyskursologia czy pragmatyka komunikacji. Z recenzji wydawniczej dr hab. Katarzyny Kuligowskiej, prof. UAM

TematykaJęzykoznawstwo

AutorzyAleksandra KlimkiewiczŻanna SładkiewiczMarcin Trendowicz

WydawnictwoWydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego

Rok wydania2025

ISBN978-83-8206-725-5

B9781C8BEB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-8206-725-5