• Nowy

Zarządzanie Międzynarodowe w warunkach niepewności

30,91 zł
Brutto

ISBN978-83-8030-719-3

Rok wydania2025

Strony185

Językipolski

Nr produktuCF546E2DEB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Kupując ten produkt możesz zebrać 30 punktów lojalnościowych . Twój koszyk będzie zawierał 30 punktów Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 0,30 zł .


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Niepewność i niejednoznaczność, prognozowanie w zmiennych warunkach, zrównoważony rozwój i transformacja cyfrowa to czynniki, które determinowały kierunek badań Katedry Zarządzania Międzynarodowego SGH w 2024 r. w ramach subwencji badawczych i tematu badawczego „Konkurencyjność przedsiębiorstw międzynarodowych”. Zmienność i nieokreśloność, które towarzyszą współczesnym czasom, wymagają zmierzenia się z nową wizją przyszłości. Taką próbę podjęto w ramach niniejszej monografii. Refleksje, które towarzyszą badaczkom i badaczom, dotyczą przede wszystkim poszukiwania odpowiedzi na pytanie, jakie zachowania i czynniki determinują nowe modele biznesowe i w jakim stopniu dotychczasowe sposoby zarządzania, w szczególności w kontekście międzynarodowym, powinny ulec głębszej transformacji. Wśród naukowczyń i naukowców pojawia się wątpliwość co do dotychczasowych paradygmatów zarządzania. Tak jak sprawdzały się one w warunkach stabilnego rozwoju, tak w czasach VUCA1 wymagają przedefiniowania. Dyskusja o roli zysku i nieustannego wzrostu przychodów jako determinant zarządzania w kontekście zrównoważonego rozwoju i Zielonego Ładu przybrała na sile. Wyłaniają się nurty, w których nie neguje się znaczenia wskaźników finansowych, wskazując jednak ich drugorzędną rolę w budowaniu strategii przedsiębiorstwa przyszłości. Refleksja dotycząca powyższych dylematów towarzyszyła również autorom i autorkom monografii.

TematykaEkonomia Biznes

WydawnictwoSzkoła Główna Handlowa

Rok wydania2025

ISBN978-83-8030-719-3

CF546E2DEB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-8030-719-3