• Nowy

Media w ekonomii – ekonomia w mediach

0,00 zł
Brutto

ISBN978-83-7875-926-3

Rok wydania2025

Strony184

Językipolski

Nr produktuDF6E672DEB

ZabezpieczenieDL-nodrm

Format

redeem

Za ten produkt nie ma punktów lojalnościowych


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Monografia Media w ekonomii – ekonomia w mediach przedstawia w sposób interdyscyplinarny relacje pomiędzy światem mediów i światem ekonomii, a także ukazuje możliwości łączenia perspektyw badawczych nauk o komunikacji społecznej i mediach, ekonomii i finansów oraz nauk o zarządzaniu i jakości pełniej ukazując i wyjaśniając zmiany w funkcjonowaniu jednostek, społeczności, organizacji w zmediatyzowanej rzeczywistości społecznej i gospodarczej.

TematykaEkonomia Biznes

WydawnictwoWydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach

Rok wydania2025

ISBN978-83-7875-926-3

DF6E672DEB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-7875-926-3