• Nowy

Metody monitorowania makro- i mikrootoczenia przedsiębiorstwa

0,00 zł
Brutto

AutorzyAndrzej NiemiecAgata Sierpińska-Sawicz

ISBN978-83-8211-225-2

Rok wydania2024

Strony166

Fragment

Językipolski

Nr produktuF95A09B9EB

ZabezpieczenieDL-nodrm

Format

redeem

Za ten produkt nie ma punktów lojalnościowych


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

W dzisiejszym świecie pełnym niepewności, zmienności i złożoności kluczem do sukcesu jest skuteczne monitorowanie otoczenia biznesowego. Ta książka jest niezbędnym przewodnikiem dla praktyków biznesu, studentów i wykładowców, którzy pragną zgłębić tajniki analizy makro- i mikrootoczenia. Przedstawiono w niej metody i narzędzia służące do identyfikacji szans i zagrożeń, a także do formułowania strategii zapewniających przewagę konkurencyjną na rynku globalnym. Zrozumienie dynamiki otoczenia i właściwy dobór metod jego analizy pozwala na lepsze przystosowanie przedsiębiorstw do szybko zmieniających się warunków i efektywne wykorzystanie zasobów. W podręczniku Czytelnik znajdzie wiedzę niezbędną do nawigowania w turbulentnym świecie biznesu, umożliwiając mu podejmowanie świadomych i przemyślanych decyzji bieżących i strategicznych. Publikacja dofinansowana ze środków budżetu państwa w ramach programu Ministra Edukacji i Nauki pod nazwą „Nauka dla Społeczeństwa” nr projektu NdS/543640/2021/2022 kwota dofinansowania 24 000 zł. Całkowita wartość projektu 699 200 zł.

TematykaEkonomia Biznes

AutorzyAndrzej NiemiecAgata Sierpińska-Sawicz

WydawnictwoUniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu

Rok wydania2024

ISBN978-83-8211-225-2

F95A09B9EB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-8211-225-2