• Nowy

Neuronauka a marketing. Poznaj zasady neuromarketingu i wykorzystaj je w swoim działaniu

40,56 zł
Brutto

AutorzyHenryk Mruk

ISBN978-83-972829-0-2

Rok wydania2025

Językipolski

Nr produktuC22F4D90EB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Kupując ten produkt możesz zebrać 40 punktów lojalnościowych . Twój koszyk będzie zawierał 40 punktów Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 0,40 zł .


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Autor podejmuje kluczowe tematy, które kształtują dzisiejszy świat biznesu. Wskazuje, jak współpraca może stać się akceleratorem wzrostu i rozwoju oraz jak nowe technologie – w tym sztuczna inteligencja i świat wirtualny – wpływają na marketing, komunikację i decyzje konsumentów. Ważnym aspektem książki jest również wrażliwość społeczna oraz rola odpowiedzialności producenckiej, marketingowej i konsumenckiej w budowaniu zrównoważonego rynku. Jednym z kluczowych wątków jest ewolucja marketingu, w tym coraz bardziej istotne zjawisko demarketingu, czyli świadomego ograniczania popytu w celu dbałości o wartości etyczne, środowisko czy jakość relacji z klientami. Autor analizuje także mechanizmy kreowania potrzeb konsumenckich i pokazuje, jak nowoczesne technologie wpływają na decyzje zakupowe.

TematykaEkonomia Biznes

AutorzyHenryk Mruk

WydawnictwoImpetus

Rok wydania2025

ISBN978-83-972829-0-2

Henryk Mruk
C22F4D90EB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-972829-0-2