• Nowy

Postawy nauczycieli placówek ogólnodostępnych wobec uczniów z dysleksją

25,57 zł
Brutto

AutorzyIzabella KucharczykUrszula Gosk-Sobańska

ISBN978-83-67721-35-6

Rok wydania2023

Strony238

Językipolski

Nr produktu28B0C2B8EB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Kupując ten produkt możesz zebrać 25 punktów lojalnościowych . Twój koszyk będzie zawierał 25 punktów Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 0,25 zł .


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Monografia jest raportem z badań przeprowadzonych zgodnie z metodologią w orientacji ilościowej. Gratuluję Autorkom zrealizowanego projektu, który wpisuje się w rozpoznawanie specyficznych trudności w uczeniu się (dysleksji) w kontekstach: pedagogicznym, psychologicznym, a także socjologicznym. Podjęte badania są oryginalne i ważne co najmniej ze względu na znaczącą częstotliwość występowania tego problemu edukacyjnego, potrzebę rzetelnej diagnozy i podjęcia właściwych działań naprawczych. Z tego powodu kluczowa jest rola nauczyciela i potrzeba wielowymiarowego poznania dysleksji w środowisku szkolnym. Wszystko to ma służyć zapobieganiu lub choć ograniczaniu problemu dysleksji w dorosłości. Z uznaniem chcę podkreślić uporządkowane i rzetelne zrealizowanie tego projektu badawczego. Widoczne jest to w: opracowaniu koncepcji, skoordynowaniu badań cząstkowych, zgromadzeniu materiału badawczego, zanalizowaniu wyników badań i ich zaprezentowaniu oraz w całościowym skonstruowaniu tego cennego opracowania empirycznego. z recenzji wydawniczej prof. Joanny Głodkowskiej Recenzowane opracowanie podejmuje tematykę niezwykle istotną dla współczesnej edukacji dzieci i młodzieży w naszym kraju, szczególnie jeśli weźmiemy pod uwagę realizowane działania na rzecz wdrażania edukacji włączającej, zakładającej nie tylko prawo każdego dziecka/ucznia do kształcenia w systemie ogólnodostępnym, ale przede wszystkim prawo do edukacji wysokiej jakości oraz spersonalizowanego wsparcia w sytuacji pojawienia się jakichkolwiek trudności rozwojowych i/lub edukacyjnych. Podejmuje zagadnienie postaw nauczycieli wobec dzieci/uczniów z dysleksją lub zagrożonych specyficznymi trudnościami w uczeniu się. z recenzji wydawniczej prof. Marzenny Zaorskiej

TematykaPedagogika Oświata i szkolnictwo

AutorzyIzabella KucharczykUrszula Gosk-Sobańska

WydawnictwoAkademia Pedagogiki Specjalnej

Rok wydania2023

ISBN978-83-67721-35-6

28B0C2B8EB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-67721-35-6