• Nowy

Prawo apteczne w praktyce nr 64

26,59 zł
Brutto

AutorzyPraca Zbiorowa

Rok wydania2025

Strony24

Fragment

Językipolski

Nr produktuEB3828E4EP

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Kupując ten produkt możesz zebrać 26 punktów lojalnościowych . Twój koszyk będzie zawierał 26 punktów Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 0,26 zł .


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Reklama apteki jest dozwolona, ale podlega ścisłym regulacjom prawnym, które mają na celu ochronę zdrowia publicznego i zapobieganie wprowadzaniu konsumentów w błąd. Zgodnie z przepisami Prawa farmaceutycznego apteki mogą reklamować jedynie usługi, a nie same leki, ponieważ reklama leków skierowana do ogółu społeczeństwa jest zabroniona. Reklamy aptek muszą być rzetelne, nie mogą wprowadzać w błąd co do ich oferty oraz nie mogą sugerować, że apteka jest jedynym miejscem, w którym można kupić dany produkt. Ponadto reklamy nie mogą wykorzystywać wizerunku dzieci, osób chorych czy w jakikolwiek sposób wykorzystywać strachu lub poczucia zagrożenia zdrowia. W przypadku aptek internetowych obowiązują dodatkowe zasady, jak konieczność posiadania certyfikatu i spełniania wymogów dotyczących sprzedaży leków przez Internet. Naruszenie tych przepisów może skutkować sankcjami ze strony organów nadzorujących rynek farmaceutyczny

TematykaPrawo Książki dla praktyków

AutorzyPraca Zbiorowa

WydawnictwoWiedza i Praktyka

Rok wydania2025

EB3828E4EP