• Nowy

Zasady rozpowszechniania fotografii i wizerunku

134,70 zł
Brutto

AutorzyPiotr Ślęzak

ISBN978-83-8390-429-0

Rok wydania2025

Strony252

Językipolski

Nr produktu4A832861EB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Kupując ten produkt możesz zebrać 134 punktów lojalnościowych . Twój koszyk będzie zawierał 134 punktów Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 1,34 zł .


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

W publikacji autor wyjaśnia, jak legalnie korzystać z fotografii i wizerunku, by nie narazić się na odpowiedzialność cywilną lub karną.Z opracowania dowiesz się:• jak prawidłowo odebrać zgodę na wykorzystanie zdjęcia i wizerunku,• kiedy fotografia i wizerunek nie są chronione prawem autorskim,• czy można wykorzystać fotografię będącą dziełem osieroconym,• kiedy nie jest potrzebna zgoda na rozpowszechnienie wizerunku,• czym jest „kradzież” wizerunku za pomocą sztucznej inteligencji.Ważnym uzupełnieniem publikacji są wzory pism, które czytelnik może wykorzystać we własnej działalności, w tym wzór umowy o stworzenie fotografii oraz umowy o zamieszczenie zdjęcia w internecie (na przykładzie portalu internetowego zamieszczającego fotografie).Książka jest przeznaczona dla osób korzystających z fotografii i wizerunku w działalności gospodarczej i zawodowej, a zwłaszcza dla pracowników wydawnictw, agencji reklamowych, dziennikarzy, organizatorów imprez kulturalnych, fotografów. Zainteresuje również adwokatów i radców prawnych zajmujących się tą dziedziną. Jako pomoc dydaktyczna może służyć także studentom prawa oraz kierunków artystycznych.

TematykaPrawo Książki dla praktyków

AutorzyPiotr Ślęzak

WydawnictwoWolters Kluwer

Rok wydania2025

ISBN978-83-8390-429-0

4A832861EB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-8390-429-0