• Nowy

Marketingowy Starterek. Edycja 2025. Część 1. Konto Google na start

10,58 zł
Brutto

AutorzyRobert Duda

ISBN978-83-971580-2-3

Rok wydania2025

Strony28

Fragment

Językipolski

Nr produktu75D4C056EB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Kupując ten produkt możesz zebrać 10 punktów lojalnościowych . Twój koszyk będzie zawierał 10 punktów Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 0,10 zł .


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Zaczynamy przygodę z marketingiem internetowym! W tej części dowiesz się, dlaczego konto Google to absolutny must-have, jeśli myślisz o skutecznym marketingu online. Bez tego ani rusz – to Twoja przepustka do narzędzi takich jak Google Ads, Google Analytics czy Google Search Console. Pokażę Ci, jak krok po kroku założyć i skonfigurować swoje konto Google. Bez stresu, bez komplikacji i bez typowych błędów. Wytłumaczę, dlaczego każdy etap jest ważny i jak to, co zrobisz teraz, wpłynie na Twoje dalsze działania marketingowe. Dzięki temu będziesz gotowy na kolejne kroki: tworzenie kampanii (SEO i Google Ads), analizę wyników (Google Analytics) i optymalizację swoich działań. Jeśli naprawdę chcesz zacząć pozyskiwać klientów przez Internet i zwiększać sprzedaż to dłużej nie zwlekaj. Już teraz z moją pomocą załóż swoje konto w Google, a w dalszych krokach na bazie tego konta uruchomimy kampanie Google Ads i wykorzystamy inne narzędzia Google! Spis treści: 1. Konto Google — Wprowadzenie 2. Konto Google — Jak założyć i skonfigurować konto? 3. Konto Google — Ćwiczenie krok po kroku Wreszcie praktyczna wiedza dla każdego podana w prosty, przystępny i zrozumiały dla każdego sposób! Zebrałem tutaj lata moich doświadczeń z prowadzenia kampanii oraz szkoleń, audytów i wdrożeń u ponad 350 klientów. Przeszkoliłem ponad 6000 osób i dobrze wiem, co jest Ci potrzebne na początek, co może sprawiać trudność i co trzeba dobrze wytłumaczyć. „Marketingowy Starterek” Ten poradnik stanowi jedynie 1/10 całości wydawnictwa o nazwie „Marketingowy Starterek” – książki (oraz e-booka) przeznaczonej specjalnie dla początkujących, którzy chcą uniknąć zbędnej teorii i skupić się wyłącznie na praktycznych wskazówkach. Już dziś zacznij swoją przygodę z marketingiem internetowym. Seria „Marketingowy Starterek” to zestaw praktycznych poradników dla początkujących. Poprowadzę Cię krok po kroku przez proces uruchamiania kont, narzędzi oraz strategii obejmujących SEO, Google Ads oraz Google Analytics. Tylko praktyka. Najnowsze interfejsy. Zrozumiały język. Wszystko tak, aby każdy samodzielnie uruchomił swoje pierwsze działania promocyjne za pomocą mega skutecznych narzędzi marketingowych Google! Autor książki: Robert Duda. Ekspert marketingu. Specjalizacje to SEO, Google Ads, Google Analytics. Praktyk, wykładowca akademicki, autor książek i kursów. Dyrektor marketingu w kilku dużych projektach. Certyfikowany specjalista Google. Prowadzi efektywne kampanie, praktyczne szkolenia, warsztatowe kursy. 23 lata doświadczenia w marketingu internetowym. Prywatnie szczęśliwy mąż i ojciec dwóch córek.

TematykaEkonomia Biznes

AutorzyRobert Duda

WydawnictwoSukceswInternecie.pl

Rok wydania2025

ISBN978-83-971580-2-3

Robert Duda
75D4C056EB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-971580-2-3