• Nowy

Znaczenie social media marketingu w branży filmowej

21,36 zł
Brutto

AutorzyMilena Le Viet-Błaszczyk

ISBN978-83-8331-574-4

Rok wydania2024

Strony204

Fragment

Językipolski

Nr produktu8A35DAA6EB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Kupując ten produkt możesz zebrać 21 punktów lojalnościowych . Twój koszyk będzie zawierał 21 punktów Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 0,21 zł .


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Znaczenie social media marketingu w branży filmowej to pierwsze kompleksowe opracowanie, w którym szczegółowo przeanalizowano tytułowe zagadnienie w oparciu o badania empiryczne. Autorka połączyła teorie marketingowe z praktycznymi aspektami funkcjonowania branży filmowej i wykazała, w jaki sposób social media marketing może wpływać na sukces komercyjny filmów. Nowatorskie podejście uwzględniające specyfikę wskaźników marketingowych w mediach społecznościowych ,a także elementy moderujące związane na przykład z gatunkiem filmu czy budżetem produkcji zaowocowały opracowaniem modelu uwypuklającego kluczowe czynniki wpływające na box office. Dzięki temu książka dostarcza zarówno naukowych, jak i praktycznych rekomendacji dla badaczy, studentów i praktyków działających w obszarze marketingu kultury, szczególnie marketingu filmowego, pomagając w pełni wykorzystać potencjał mediów społecznościowych do zwiększenia widowni i zysków z box office.

TematykaEkonomia Biznes

AutorzyMilena Le Viet-Błaszczyk

WydawnictwoWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

Rok wydania2024

ISBN978-83-8331-574-4

8A35DAA6EB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-8331-574-4