• Nowy

SPIN® SELLING

99,71 zł
Brutto

AutorzyNeil Rackham

ISBN978-83-8231-501-1

Rok wydania2024

Strony338

Fragment

Językipolski

Nr produktuBA3869ECEB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Kupując ten produkt możesz zebrać 99 punktów lojalnościowych . Twój koszyk będzie zawierał 99 punktów Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 0,99 zł .


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

SPIN® to metoda sprzedaży opracowana na podstawie analizy 35 tysięcy rozmów handlowych przeprowadzonych przez 10 tysięcy sprzedawców w 23 krajach. SPIN® SELLING to zestaw prostych i praktycznych technik, które zostały przetestowane w wielu wiodących firmach i znacznie poprawiły ich wyniki sprzedaży. W ciągu 12 lat Neil Rackham wraz ze swoim zespołem przeanalizował ponad 35 tysięcy rozmów handlowych przeprowadzonych przez 10 tysięcy osób w 23 krajach. Wyniki badań wykazały, że wiele metod opracowanych w celu sprzedaży tanich towarów po prostu się nie sprawdza w przypadku transakcji o dużej wartości. Rackham przedstawia więc swoją metodę SPIN®, w której kolejne litery odnoszą się do pytań: S – sytuacyjnych przybliżających sytuację, w jakiej znajduje się klient (situational questions), P – problemowych na temat jego problemów i trudności (problem questions), I – implikacyjnych dotyczących konsekwencji owych problemów (implication questions) N – naprowadzających klienta na niezbędność oferowanego rozwiązania w zaspokojeniu jego potrzeby (need-payoff questions). Absolutnie fascynująca książka. Pomysły w niej zawarte są nie tylko ciekawe, ale również skuteczne. Lektura obowiązkowa. ̶ „Sales and Marketing Management” Książka otwiera nowe możliwości i nikt, kto zawodowo zajmuje się sprzedażą, nie powinien jej pominąć. ̶ „Sales Technique” Niezbędna lektura dla wszystkich zajmujących się sprzedażą lub zarządzaniem działem sprzedaży. ̶ „Journal of Marketing Management” Neil Rackham jest psychologiem z ponad 25-letnim doświadczeniem w roli badacza i konsultanta współpracującego z kilkoma wiodącymi na świecie firmami, w tym A.T. & T., Microsoftem i IBM. Prezes czołowej amerykańskiej firmy konsultingowej specjalizującej się w analizie i poprawie efektywności sprzedaży. Jest także autorem książek uzupełniających tę tematykę: Major Account Sales Strategy oraz Managing Major Sales.

TematykaEkonomia Biznes

AutorzyNeil Rackham

WydawnictwoMT Biznes

Rok wydania2024

ISBN978-83-8231-501-1

Neil Rackham
BA3869ECEB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-8231-501-1