• Nowy

Od samopoznania do autonomii. Potencjał dialogu coachingowego w nauce języków obcych

22,24 zł
Brutto

AutorzyKatarzyna Bieniecka-Drzymała

ISBN978-83-232-4396-0

Rok wydania2024

Strony230

Językipolski

Nr produktuE847E62BEB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Kupując ten produkt możesz zebrać 22 punktów lojalnościowych . Twój koszyk będzie zawierał 22 punktów Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 0,22 zł .


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Pierwsze tego typu opracowanie w polskim kontekście glottodydaktycznym na poziomie akademickim. Zawiera omówienie koncepcji coachingu w nauce języków obcych jako formy współpracy ze studiującymi języki obce, która pomaga uczestnikom w pełniejszym zrozumieniu ich celów, zasobów, potrzeb i strategii, a także zachęca do aktywnego i świadomego zarządzania własnym rozwojem językowym. Zarządzanie to jest możliwe dzięki zyskaniu przez uczących się samoświadomości, którą rozumieć można również jako zintegrowanie wiedzy o sobie. Uczestnicy opisują je również jako moment „Aha lub wgląd (ang. insight), od którego nie ma już odwrotu. Jedna z uczestniczek badania ujmuje to tak: „Taki moment, to było na pierwszej sesji może, takie odkrycie, że ja tak naprawdę to wszystko miałam w głowie i nie zdawałam sobie tylko z tego sprawy, i ta sesja to wszystko wycignęła ze mnie i poukładała. Wnioski zawarte w monografii opierają się na analizie autentycznych dialogów coachingowych (ponad 36 godzin nagrań) i wywiadów ewaluacyjnych. Pozycja kompleksowo prezentuje doradztwo i coaching w nauce języków obcych jako współczesny, innowacyjny trend w dydaktyce obcojęzycznej, a także obiecujący obszar badań glottodydaktycznych.

TematykaJęzykoznawstwo

AutorzyKatarzyna Bieniecka-Drzymała

WydawnictwoUniwersytet im.Adama Mickiewicza w Poznaniu

Rok wydania2024

ISBN978-83-232-4396-0

E847E62BEB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-232-4396-0