• Nowy

National Geographic – globalna marka multimedialna i misja ochrony planety

32,24 zł
Brutto

AutorzyRadosław Sajna-Kunowsky

ISBN978-83-8018-597-5

Rok wydania2023

Strony378

Fragment

Językipolski

Nr produktuAA902A9BEB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Kupując ten produkt możesz zebrać 32 punktów lojalnościowych . Twój koszyk będzie zawierał 32 punktów Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 0,32 zł .


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

National Geographic to jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek medialnych na świecie, kojarzonych najczęściej z charakterystyczną żółtą ramką, świetnymi fotografiami (i filmami) czy nauką podawaną w popularnej formie. Historia magazynu sięga XIX wieku (…). Dziś (…) magazyn ma zasięg globalny, wydawanych jest kilkadziesiąt edycji lokalnych w różnych językach (w polskim od 1999 roku). Czasopismo wspiera poważne badania i wyprawy eksploratorskie, będąc fundamentem dużej grupy medialnej – spółki zawiązanej przez National Geographic Society (towarzystwa naukowego, które założyło ten magazyn, kierując się naukową misją) i The Walt Disney Company, tj. jednego z największych koncernów medialnych na świecie. Taki mariaż misji i komercji widoczny jest nie tylko na łamach tego miesięcznika, ale też w mediach powiązanych z tą globalną marką (…). Niniejsza monografia ma ukazać (…) misyjno-komercyjny fenomen National Geographic. Należy zatem traktować ją jako studium przypadku, poświęcone jednej marce medialnej, której bez wątpienia należy się osobna publikacja. (…) Jej głównym celem jest (…) ukazanie (…) globalnej marki multimedialnej, zaangażowanej w realizację misji National Geographic Society, w tym globalnej misji ochrony planety. (Fragment Wprowadzenia)

TematykaEkologia Ochrona środowiska

AutorzyRadosław Sajna-Kunowsky

WydawnictwoWydawnictwo Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy

Rok wydania2023

ISBN978-83-8018-597-5

AA902A9BEB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-8018-597-5