• Nowy

Strategia komunikacji w social mediach

47,77 zł
Brutto

AutorzyNorbert Oruba

ISBN978-83-8322-062-8

Rok wydania2022

Czas4:31:14

Językipolski

Nr produktuA84FDEF0AB

ZabezpieczenieDL-wm

Format

redeem

Kupując ten produkt możesz zebrać 47 punktów lojalnościowych . Twój koszyk będzie zawierał 47 punktów Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 0,47 zł .


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Zostań biznesową gwiazdą social mediów Odkąd się pojawiły, media społecznościowe stanowią ważną część naszej codzienności. Żyjemy w nich, zdobywamy w nich informacje, dzielimy się informacjami o sobie i spotykamy się z innymi. Dla przedsiębiorstw poszukujących wiedzy o swoich klientach SM stanowią potężne źródło danych, które umiejętnie zaprzęgnięte do pracy, mogą przynieść realne zyski. Szczególnie jeśli firma albo marka potrafi sprawnie zaprezentować się w social mediach i za ich pośrednictwem dotrzeć do osób naprawdę zainteresowanych jej ofertą. Wówczas zwrot inwestycji - zarówno środków, jak i czasu - w działania komunikacyjne może być naprawdę ogromny. By móc liczyć na takie wyniki, trzeba umiejętnie przygotować strategię komunikacji i konsekwentnie ją realizować. Łatwo powiedzieć, trudniej zrobić? Owszem, o ile podejdzie się do zadania nieprzygotowanym. Jeśli jednak chcesz się do niego przygotować, koniecznie przeczytaj książkę Norberta Oruby. Autor przybliży Ci zasady marketingu w mediach społecznościowych i podpowie, jak budować w nich silne marki. Dowiesz się, jak stworzyć świadomość brandu w sieci i nie rozbić się przy tym o rafy kryzysów w social mediach. Wreszcie - po lekturze tego poradnika będziesz w pełni świadom potencjału Facebooka, Instagrama i innych portali społecznościowych, a także szans, jakie obecność w tych mediach może dać Twojej firmie.

TematykaEkonomia Biznes

AutorzyNorbert Oruba

LektorMarcin Fugiel

WydawnictwoOnepress

Rok wydania2022

ISBN978-83-8322-062-8

A84FDEF0AB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-8322-062-8