• Nowy

Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki

44,49 zł
Brutto

AutorzyPaweł Tkaczyk

ISBN978-83-283-9651-7

Rok wydania2012

Czas5:44:26

Fragment

Językipolski

Nr produktu116891A3AB

ZabezpieczenieDL-wm

Format

redeem

Kupując ten produkt możesz zebrać 44 punktów lojalnościowych . Twój koszyk będzie zawierał 44 punktów Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 0,44 zł .


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Marka zaczyna się w głowie konsumenta, a do jej zbudowania potrzebna Ci przemyślana strategia. Na medycynie, polityce i marketingu znają się, jak wiadomo, wszyscy. I pewnie właśnie dlatego większość potencjalnie świetnych biznesów upada w ciągu pierwszych kilku lat działalności… Po prostu ich właściciele nie wiedzieli, zapomnieli albo pominęli rzeczy, na które obowiązkowo powinni zwrócić uwagę, budując swoją firmę. Na szczęście jest Paweł Tkaczyk. Napisał tę książkę, opierając się na swoich doświadczeniach wieloletniego praktyka marketingu. Przyprawił ją dużą dawką najaktualniejszej wiedzy na światowym poziomie. Autor spisał po kolei wszystkie ważne kwestie, jakie Ty, Czytelniku — właścicielu firmy, pracowniku marketingu, specjalisto do spraw PR — powinieneś znać. Książkę możesz przeczytać od deski do deski, otrzymując solidną dawkę informacji podanych w przystępny, typowy dla praktyka sposób — bez tabel, wzorów i skomplikowanych klasyfikacji. Jeśli jednak wolisz, możesz też czytać książkę na wyrywki, wybierając zagadnienia, które najbardziej Cię interesują: Silna marka Strategia komunikacji marki Identyfikacja wizualna Nowy marketing Case studies Marketing to inwestycja — udana inwestycja, pod warunkiem że wiesz, JAK to zrobić!

TematykaEkonomia Biznes

AutorzyPaweł Tkaczyk

LektorPaweł Tkaczyk

WydawnictwoOnepress

Rok wydania2012

ISBN978-83-283-9651-7

116891A3AB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-283-9651-7