• Nowy

Media publiczne w erze posttelewizyjnej

69,65 zł
Brutto

AutorzyStanisław Jędrzejewski

ISBN978-83-8175-652-5

Rok wydania2024

Strony296

Językipolski

Nr produktu004344FBEB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Kupując ten produkt możesz zebrać 69 punktów lojalnościowych . Twój koszyk będzie zawierał 69 punktów Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 0,69 zł .


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Media posttelewizyjne są wynikiem ewolucji modeli dystrybucji treści – od tradycyjnych, scentralizowanych do bardziej zróżnicowanych. W nowym medialnym ładzie twórcy i konsumenci treści mają większą kontrolę nad tym, co oglądają, czego słuchają i w jaki sposób się komunikują, a to z kolei prowadzi do większej różnorodności i kreatywności. Monografia dotyczy funkcjonowania sektora publicznych mediów w dobie przełomowych zmian, głównie technologicznych. W pierwszej i drugiej części autor omawia istotne zjawiska i procesy kształtujące kontekst społeczny, polityczny, a przede wszystkim technologiczny, w jakim rozwijają się obecnie media. Część trzecia została poświęcona badaniom nad korzystaniem z mediów i ich konsumpcją w nowym kontekście kulturowym i technologicznym. Część czwarta i piąta charakteryzuje funkcjonowanie organizacji nadawców publicznych w nowym krajobrazie technologicznym i kulturowym. Autor omówił również kwestie regulacyjne, organizacyjno-prawne, a także mechanizmy finansowania nadawców publicznych. W ostatniej części zarysowuje możliwe scenariusze przyszłości mediów publicznych. Książka przynosi odpowiedź na pytania: Jakie wyzwania technologiczne i finansowe stoją przed sektorem publicznych mediów? Jak nadawcy publiczni dostosowują się do zmieniających się preferencji i zachowań odbiorców? Jakie są najlepsze praktyki dotyczące finansowania i zarządzania mediami publicznymi, zwłaszcza zmianą technologiczną? Jak media publiczne mogą zapewnić obiektywność, niezależność i różnorodność informacji w erze fake newsów i dezinformacji? Czy i jak mediom publicznym uda się zdobyć i utrzymać zaufanie społeczne? Jak sektor publicznych mediów może wykorzystać nowe technologie do poprawy swojej oferty, pozycji rynkowej i rozszerzenia zasięgu?

TematykaEkonomia Biznes

AutorzyStanisław Jędrzejewski

WydawnictwoPoltext

Rok wydania2024

ISBN978-83-8175-652-5

004344FBEB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-8175-652-5