• Nowy

Marka w procesie zarządzania portfelem

13,88 zł
Brutto

AutorzyGrażyna GajdekMarcin Halicki

ISBN978-83-7996-339-3

Rok wydania2016

Strony179

Językipolski

Nr produktuD8B06904EB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Kupując ten produkt możesz zebrać 13 punktów lojalnościowych . Twój koszyk będzie zawierał 13 punktów Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 0,13 zł .


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Celem publikacji jest omówienie metod procesu zarządzania portfelem, ale – jak dodają Autorzy – z perspektywy marki. Praca, w większości teoretyczna, należy do dziedziny nauk ekonomicznych z zakresu zarządzania. Aktualnie w badaniach ekonomicznych problemem jest konstrukcja portfela inwestycyjnego i zarządzanie nim za pomocą wszelkich dostępnych informacji. Metodologia zarządzania portfelem inwestycyjnym ciągle ewoluuje. Liczba i jakość informacji, jakie w codziennym funkcjonowaniu otaczają inwestorów giełdowych, sprawia, że rynek staje się coraz bardziej skomplikowany i trudny do przewidzenia. W związku z tym coraz częściej i bardziej szczegółowo naukowcy piszą o związkach zmiennych nieekonomicznych (nazywanych czynnikami behawioralnymi) ze stopami zwrotu, które mogą w znaczny sposób wpływać na decyzje inwestorów giełdowych poprzez oddziaływanie na ich emocje. Jednym z elementów tych nieustrukturyzowanych danych jest marka produktu. Cennym aspektem pracy jest wskazanie przez Autorów roli marki w pozyskiwaniu klientów, rozwoju usług wealth management i produktów inwestycyjnych. Z recenzji prof. dr. hab. inż. Bolesława Borkowskiego

TematykaEkonomia Biznes

AutorzyGrażyna GajdekMarcin Halicki

WydawnictwoWydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego

Rok wydania2016

ISBN978-83-7996-339-3

D8B06904EB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-7996-339-3