• Nowy

Kreowanie jakości handlowej artykułów żywnościowych

13,88 zł
Brutto

AutorzyPiotr CyrekMaria GrzybekSylwester Makarski

ISBN978-83-7996-322-5

Rok wydania2016

Strony203

Językipolski

Nr produktu9EA48ACEEB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Kupując ten produkt możesz zebrać 13 punktów lojalnościowych . Twój koszyk będzie zawierał 13 punktów Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 0,13 zł .


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Wraz z rosnącym dobrobytem społecznym wzrasta rola jakościowych aspektów życia, zarówno w sferze konsumpcji, produkcji, jak i wymiany. Tendencja ta ujawnia się w zmianach zachowań zakupowych klientów, którzy w coraz większym stopniu podejmują decyzje nabywcze w oparciu o subiektywnie dokonywaną ocenę jakości towarów. Szczególnie istotnego znaczenia aspekty jakościowe nabierają w odniesieniu do artykułów żywnościowych, których walory prozdrowotne, łączone często z atrybutami ekologiczności, stają się jednym z podstawowych wyznaczników jakości. W ten obszar wpisują się przekształcenia strukturalne sfery produkcji rolnej i przetwórstwa żywnościowego oraz rozwój żywności ekologicznej. Istotną determinantą jakości towarów, w tym artykułów żywnościowych jest również sfera wymiany handlowej wszystkich szczebli obrotu. Pozwala ona na konfrontację oczekiwań nabywczych klientów finalnych z realną ofertą sfery wytwórczej wspieraną działaniami pośrednictwa handlowego. Wybrane aspekty kształtowania jakości handlowej artykułów żywnościowych, obecne zarówno w ramach relacji detalistów z klientami indywidualnymi, jak i pomiędzy pośrednikami handlowymi różnych szczebli obrotu oraz ujawniające się w ramach stosunków handlowych postulaty w odniesieniu do sfery wytwórczej znalazły odzwierciedlenie w niniejszym opracowaniu. Zostały one zaprezentowane na tle ogólnych uwarunkowań procesów kształtowania jakości, wyznaczonych zarówno rozwiązaniami prawnymi, jak i tendencjami w zachowaniach konsumpcyjnych i wreszcie specyfiką produkcji i obrotu artykułów żywnościowych. Szczególną uwagę zwrócono na proces ekologizacji żywności oceniany z perspektywy preferencji nabywców finalnych

TematykaEkonomia Biznes

AutorzyPiotr CyrekMaria GrzybekSylwester Makarski

WydawnictwoWydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego

Rok wydania2016

ISBN978-83-7996-322-5

Piotr Cyrek
9EA48ACEEB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-7996-322-5