• Nowy

ОТ А ДО Я. Nauczanie języka rosyjskiego od podstaw na studiach rusycystycznych

13,18 zł
Brutto

AutorzyKatarzyna Buczek

ISBN978-83-7996-152-8

Rok wydania2015

Strony214

Językipolski

Nr produktu2243F9D1EB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Kupując ten produkt możesz zebrać 13 punktów lojalnościowych . Twój koszyk będzie zawierał 13 punktów Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 0,13 zł .


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Wszelka działalność ma swój początek, a ten ma kluczowe znaczenie dla całego jej przebiegu. Również w procesie glottodydaktycznym to właśnie etap początkowy w znacznej mierze stanowić będzie o sukcesie w opanowaniu języka. Zatem to, jak będzie przebiegał proces akwizycji języka obcego, oraz to, od czego tę pracę się rozpocznie, wydaje się być niezwykle istotne, zwłaszcza w sytuacji, gdy osoby rozpoczynające naukę języka to dorośli ze sporym bagażem doświadczeń, również tych związanych z uczeniem się języków obcych. Tematyka niniejszej publikacji ściśle związana jest z kształceniem filologów rusycystów, którzy rozpoczynają naukę języka rosyjskiego od podstaw; jest kontynuacją rozważań poświęconych nauczaniu języka rosyjskiego od podstaw na filologii rosyjskiej, zawartych w monografii autorki Etap początkowy w nauczaniu języka rosyjskiego studentów rozpoczynających akwizycję języka od podstaw , w której znalazły się rozważania teoretyczne, opis roli i miejsca polskiej rusycystyki na przestrzeni ostatnich dwóch dekad. Niniejsza praca jest próbą podsumowania tych doświadczeń, uporządkowania ich w postaci wniosków metodycznych, a także opracowania i zaproponowania jednolitego modelu nauczania dla grup zerowych na studiach rusycystycznych. W monografii poddano analizie poszczególne zagadnienia pośrednio i bezpośrednio związane z tematyką publikacji jak, między innymi: wiek uczących się, doświadczenie glottodydaktyczne studentów, ich motywację, miejsce języka rosyjskiego w układzie multilingwalnym. Sporo uwagi poświęcono opisowi różnych form organizacji pracy na zajęciach z praktycznej nauki języka rosyjskiego na pierwszym roku w grupach od podstaw. Zwrócono uwagę na liczbę prowadzących zajęcia, liczebność grup, podział zajęć ze względu na sprawności lub elementy języka, wreszcie, na rolę rodzimego użytkownika języka rosyjskiego, jako prowadzącego zajęcia w tychże grupach.

TematykaNauka języków

AutorzyKatarzyna Buczek

WydawnictwoWydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego

Rok wydania2015

ISBN978-83-7996-152-8

2243F9D1EB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-7996-152-8