• Nowy

Partnerstwo publiczno-prywatne a konkurencyjność i rozwój obszarów recepcji turystycznej w Polsce

7,58 zł
Brutto

AutorzyPatrycja Żegleń

ISBN978-83-7996-036-1

Rok wydania2014

Strony125

Językipolski

Nr produktu544FD3E6EB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Kupując ten produkt możesz zebrać 7 punktów lojalnościowych . Twój koszyk będzie zawierał 7 punktów Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 0,07 zł .


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

W recenzowanej książce podjęto temat rozwoju podaży turystycznej na określonym obszarze w oparciu o wykorzystane narzędzia, jakim jest partnerstwo publiczno-prywatne (PPP). Jest to zagadnienie dość szczegółowe, ale aktualne i stosunkowo mało znane. Jego przedstawienie w kontekście rozwoju lokalnej podaży turystycznej jest uzasadnione, ponieważ może być wykorzystane jako sposób przezwyciężania ograniczeń wynikających np. z braków w infrastrukturze transportowej i niedostatku środków w budżetach lokalnych.

Z recenzji dr hab. Ewy Dziedzic, prof. SGH

TematykaEkonomia Biznes

AutorzyPatrycja Żegleń

WydawnictwoWydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego

Rok wydania2014

ISBN978-83-7996-036-1

544FD3E6EB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-7996-036-1