• Nowy

Funkcjonowanie klas łączonych w polskim systemie edukacji

21,58 zł
Brutto

AutorzyRyszard Pęczkowski

ISBN978-83-7338-542-9

Rok wydania2010

Strony304

Językipolski

Nr produktuD7A194D9EB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Kupując ten produkt możesz zebrać 21 punktów lojalnościowych . Twój koszyk będzie zawierał 21 punktów Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 0,21 zł .


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Książka jest kompletną i kompetentną analizą krytyczną skrywanego niekiedy zjawiska, jakim było i jest nauczanie w klasach łączonych. Ryszard Pęczkowski przedstawił atrakcyjną pedagogicznie formułę współczesnego i płodnego pragmatycznie oraz teoretycznie ujęcia klas łączonych, to jest nauczania w zespołach zróżnicowanych wiekowo. Wykazał przy tym, że taka zmiana podejścia i perspektywy ujęcia może zaowocować atrakcyjnymi pedagogicznie rozwiązaniami teoretycznymi i pragmatycznymi. Jest to pierwsze tego typu studium w polskiej literaturze naukowej podejmujące porównawcze analizy osiągnięć uczniów klas łączonych oraz uczniów klas jednorodnych środowisk miejskich i wiejskich. Ryszard Pęczkowski w swoich badaniach w latach 1996–2006 zajął się osiągnięciami szkolnymi w zakresie następujących umiejętności językowych: czytanie ze zrozumieniem, wiadomości o języku, umiejętności ortograficzne, umiejęt-ność wielozdaniowej wypowiedzi pisemnej. Słusznie uznał, że są one znaczące dla wszelkich szkolnych osiągnięć poznawczych. Z recenzji dr. hab. Stanisława Dylaka, prof. UAM w Poznaniu

TematykaPedagogika Oświata i szkolnictwo

AutorzyRyszard Pęczkowski

WydawnictwoWydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego

Rok wydania2010

ISBN978-83-7338-542-9

D7A194D9EB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-7338-542-9