• Nowy

Od gatunku do wizerunku Autokreacje b(v)logerów modowych w mediach społecznościowych

33,24 zł
Brutto

AutorzyMagdalena Szulc

ISBN978-83-232-4035-8

Rok wydania2022

Strony214

Języki

Nr produktuDBD16E0EEB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Kupując ten produkt możesz zebrać 33 punktów lojalnościowych . Twój koszyk będzie zawierał 33 punktów Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 0,33 zł .


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Monografia podejmuje temat autokreacji wizerunkowej w mediach społecznościowych wśród blogerów modowych w perspektywie genologii literackiej. Jej celem jest wskazanie zależności gatunkowości wybranych kanałów mediów społecznościowych i kreowanego za ich pomocą wizerunku oraz potwierdzenie hipotezy, że każdy omawiany kanał social mediów może być definiowany jako osobny gatunek lub makrogatunek, co w efekcie wpływa na rodzaj podejmowanych w nim działań. Praca podzielona jest na cztery rozdziały: w rozdziale pierwszym ukazano związki mody z kreowaniem wizerunku, w drugim podjęto analizę mediów społecznościowych jako obszaru kreowania wizerunku, trzeci rozdział rozpatruje social media z genologicznego punktu widzenia, natomiast czwarty poświęcony jest autokreacji blogerów modowych w mediach społecznościowych.

TematykaSztuka

AutorzyMagdalena Szulc

WydawnictwoUniwersytet im.Adama Mickiewicza w Poznaniu

Rok wydania2022

ISBN978-83-232-4035-8

DBD16E0EEB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-232-4035-8