• Nowy

Zachowania przestrzenne konsumentów w miastach podzielonych polsko-niemieckiego i polsko-czeskiego obszaru przygranicznego

27,02 zł
Brutto

AutorzyKatarzyna Kulczyńska

ISBN978-83-232-3462-3

Rok wydania2019

Strony298

Językipolski

Nr produktuAB919179EB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Kupując ten produkt możesz zebrać 27 punktów lojalnościowych . Twój koszyk będzie zawierał 27 punktów Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 0,27 zł .


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Relacje zachodzące pomiędzy człowiekiem a otaczającym go środowiskiem życia, przejawiające się m.in. w zachowaniach przestrzennych stanowią jeden z głównych tematów badawczych rozwijanych na gruncie geografii społecznej. Szczególną kategorią tych zachowań są przemieszczenia transgranicznych konsumentów, będące następstwem otwierania granic państwowych. W miastach położonych po obu stronach granicy, zwłaszcza gdy sąsiedzi różnią się znacznie pod względem gospodarczym i konsumpcyjnym, ważnym elementem codziennego życia są zakupy transgraniczne. Fakt ten nabiera jeszcze większego znaczenia, gdy dotyczy podzielonych miast granicznych, czyli takiej kategorii miast, które w przeszłości stanowiły jeden organizm miejski i bliskość obu części intensyfikuje zjawisko codziennych przemieszczeń, również w formie ruchu pieszego. Prezentowana książka zawiera charakterystykę zachowań przestrzennych konsumentów zachodzących pomiędzy parami podzielonych miast granicznych w polsko-niemieckim i polsko-czeskim obszarze przygranicznym, a w końcowym etapie przedstawia modele owych transgranicznych zachowań konsumenckich z punktu widzenia konsumenta polskiego, niemieckiego i czeskiego, dokonującego zakupów w placówkach handlowych zlokalizowanych po drugiej stronie granicy państwa.

TematykaGeografia

AutorzyKatarzyna Kulczyńska

WydawnictwoUniwersytet im.Adama Mickiewicza w Poznaniu

Rok wydania2019

ISBN978-83-232-3462-3

AB919179EB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-232-3462-3