• Nowy

Zarządzanie międzynarodowe i internacjonalizacja przedsiębiorstw

19,29 zł
Brutto

AutorzyBeata GlinkowskaBogusław Kaczmarek

ISBN978-83-7969-960-5

Rok wydania2016

Strony290

Fragment

Językipolski

Nr produktuA296EDAEEB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Kupując ten produkt możesz zebrać 19 punktów lojalnościowych . Twój koszyk będzie zawierał 19 punktów Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 0,19 zł .


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Książka oparta jest na analizie teoretycznej i badaniach praktycznych. Zasadniczą treścią książki są opis i analiza zarządzania międzynarodowego w kontekście internacjonalizacji organizacji i gospodarki. Autorzy wychodzą poza konwencjonalny opis, dodając nowe zagadnienia i wątki, podkreślając zwłaszcza rosnącą rolę kapitału ludzkiego w zarządzaniu organizacjami. Analiza teoretyczna dotyczy problemów zarządzania przedsiębiorstwem międzynarodowym; głównie obszarów zarzadzania finansowego, kadrowego, zarządzania kulturą i społeczną odpowiedzialnością przedsiębiorstw. Analiza praktyczna oparta jest na badaniach przeprowadzonych w polskich mikro, małych i średnich przedsiębiorstwach, dotyczących ich skłonności do internacjonalizacji, strategii i dróg internacjonalizacji, także motywów i barier w analizowanym procesie. Oparcie książki na wynikach przeprowadzonych badań, także zamieszczenie studiów przypadków, daje możliwość konfrontacji dróg internacjonalizacji polskich mikro, małych i średnich przedsiębiorstw ze znanymi w świecie modelami.

TematykaEkonomia Biznes

AutorzyBeata GlinkowskaBogusław Kaczmarek

WydawnictwoWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

Rok wydania2016

ISBN978-83-7969-960-5

A296EDAEEB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-7969-960-5