• Nowy

Diagnoza potrzeb edukacyjnych i otwartości na nowoczesną dydaktykę seniorów

0,00 zł
Brutto

AutorzyDorota AugustynTomasz BerekAgnieszka BiałasKatarzyna DendekAnna DurajSandra KempaAgnieszka SitkoBarbara Zaremba-Żółtek

ISBN978-83-67673-35-8

Rok wydania2024

Strony36

Językipolski

Nr produktu82F22209EB

ZabezpieczenieDL-nodrm

Format

redeem

Za ten produkt nie ma punktów lojalnościowych


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Opracowanie niniejszego raportu odbyło się w ramach projektu badawczego zatytułowanego „Diagnoza potrzeb edukacyjnych i otwartości na nowoczesną dydaktykę seniorów. Nowy model edukacyjny uniwersytetów trzeciego wieku w Polsce”, zrealizowanego w ramach programu „Studenckie Koła Naukowe tworzą innowacje” Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego. Głównym celem przeprowadzonego projektu badawczego było zdiagnozowanie potrzeb edukacyjnych uczestniczek i uczestników uniwersytetów trzeciego wieku (utw), z uwzględnieniem aktywności oferowanych przez te instytucje. Badanie zostało zrealizowane w instytucjach zlokalizowanych w województwach śląskim i małopolskim. Grupę badawczą stanowił zespół składający się z członków Koła Naukowego Paedagogica, Centrum Badań Społecznych oraz Centrum Analiz Statystycznych Danych Ilościowych, które funkcjonują w ramach Akademii WSB w Dąbrowie Górniczej.

TematykaEdukacja

AutorzyDorota AugustynTomasz BerekAgnieszka BiałasKatarzyna DendekAnna DurajSandra KempaAgnieszka SitkoBarbara Zaremba-Żółtek

WydawnictwoAkademia WSB

Rok wydania2024

ISBN978-83-67673-35-8

82F22209EB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-67673-35-8