• Nowy

Instrukcja obsługi ścieżki klienta, czyli praktyczny przewodnik po Customer Journey Maps

56,01 zł
Brutto

AutorzyKatarzyna Michalak

ISBN978-83-289-1765-1

Rok wydania2024

Czas3:07:34

Fragment

Językipolski

Nr produktu17698E9DAB

ZabezpieczenieDL-wm

Format

redeem

Kupując ten produkt możesz zebrać 56 punktów lojalnościowych . Twój koszyk będzie zawierał 56 punktów Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 0,56 zł .


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Sukces Twojego Klienta, to również Twój triumf - Jak wspólnie osiągnąć zwycięstwo? Prowadzisz firmę i chcesz lepiej zrozumieć tych, którzy korzystają z towarów lub usług Twojej firmy? A może zajmujesz się marketingiem i nie wiesz, jak dotrzeć do osób, które są Twoim wymarzonym odbiorcą? Czy też działasz w handlu i Twoja premia zależy od tego, jak układają Ci się relacje z partnerami biznesowymi. A może jesteś osobą, której na sercu leży zapewnienie obsługi klienta na najwyższym poziomie? Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiadasz twierdząco ― ta książka jest dla Ciebie. Publikacja została zaprojektowana i napisana tak, stanowiła Twój przewodnik po mapie podróży Twojego klienta (ang. Customer Journey Map). Korzystając z wiedzy zawartej w lekturze nauczysz się towarzyszyć klientom w drodze do biznesowego sukcesu. Dodatkowo w pełni zrozumiesz jego potrzeby i oczekiwania. Co więcej, to właśnie Ty pomożesz Klientowi wyznaczając trasę podróży! Dzięki tej książce nauczysz się krok po kroku, jak zaplanować proces tworzenia ścieżki - wyjaśni zarówno teorię, jak i aspekty praktyczne. Dodatkowo dowiesz się, jak zbierać i analizować dane, a także jak identyfikować kluczowe punkty kontaktu a także jak wykorzystać pozyskaną wiedzę. Przed wyruszeniem w drogę, należy zadbać o dobre przygotowanie. To jak? Ruszamy w drogę?

TematykaPoradniki

AutorzyKatarzyna Michalak

LektorKatarzyna Michalak

WydawnictwoOnepress

Rok wydania2024

ISBN978-83-289-1765-1

17698E9DAB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-289-1765-1