• Nowy

Wirtualizacja zachowań konsumentów usług bankowych

0,00 zł
Brutto

AutorzyMarta Grybś-Kabocik

ISBN978-83-7875-892-1

Rok wydania2024

Strony192

Językipolski

Nr produktu2BF28980EB

ZabezpieczenieDL-nodrm

Format

redeem

Za ten produkt nie ma punktów lojalnościowych


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Głównym tematem publikacji jest przybliżenie poziomu wirtualizacji zachowań konsumentów usług bankowych oraz autorskiej typologii konsumentów na tym rynku. Do celów metodycznych pracy zaliczyć należy rozstrzygnięcie problemów koncepcyjno-metodycznych związanych z badaniem wirtualizacji zachowań konsumentów usług bankowych, w tym ocenę przydatności poszczególnych metod w analizach wirtualizacji zachowań konsumentów. Celem aplikacyjnym pracy jest wskazanie możliwości i obszarów praktycznego wykorzystania wiedzy na temat wirtualizacji zachowań konsumentów usług bankowych w procesie podejmowania strategicznych decyzji marketingowych w bankach. Przedmiot badań w publikacji stanowią zachowania konsumentów usług bankowych, w szczególności poziom ich wirtualizacji oraz czynniki je kształtujące. W niniejszej monografii podjęto m.in. następujące zagadnienia: konsument i jego zachowania w warunkach wirtualizacji, pojęcie i charakterystyka rynku usług bankowych, proces wirtualizacji usług bankowych oraz specyfika rynku usług bankowych w Polsce w warunkach wirtualizacji, ewolucja badań i stan wiedzy w obszarze wirtualizacji zachowań konsumentów usług bankowych, prezentacja wyników autorskich badań bezpośrednich dotyczących wirtualizacji zachowań konsumentów w ujęciu mimetycznym oraz procesu decyzyjnego konsumenta w kontekście wirtualizacji. Pracę zakończono wnioskami o charakterze poznawczym i aplikacyjnym wynikającymi zarówno z części teoretycznej, jak i praktycznej. Omówiono ograniczenia pracy i wskazano możliwe dalsze kierunki badań w tym obszarze.

TematykaEkonomia Biznes

AutorzyMarta Grybś-Kabocik

WydawnictwoWydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach

Rok wydania2024

ISBN978-83-7875-892-1

2BF28980EB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-7875-892-1