• Nowy

Uwarunkowania współpracy z klientem w procesach sprzedażowych

8,39 zł
Brutto

AutorzyAnna Zelga-Szmidla

ISBN978-83-7193-845-0

Rok wydania2021

Strony118

Fragment

Języki

Nr produktu0C9D75A9EB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Kupując ten produkt możesz zebrać 8 punktów lojalnościowych . Twój koszyk będzie zawierał 8 punktów Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 0,08 zł .


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Monografia dotyczy zagadnień sprzedaży, zarządzania sprzedażą, budowania więzi z klientami; obejmuje temat sprzedaży w ujęciu procesu jako podstawowej kwestii w działalności przedsiębiorstwa. Wdrożenie w przedsiębiorstwach zasad sprzedaży partnerskiej oraz adekwatnych metod i procedur zarządzania prowadzi do tworzenia silniejszych i trwalszych więzi z klientami, co pozytywnie wpływa na wyniki sprzedaży. Monografia przybliża zagadnienia historyczne i teoretyczne sprzedaży, zawiera rozważania na temat procesu sprzedaży, metod prezentacji, marketingu partnerskiego w procesie sprzedaży, tworzenia więzi z klientami oraz obsługi klienta po sprzedaży; obejmuje tematykę planowania sprzedaży, organizacji, personelu oraz jego motywowania i kontroli. W monografii zwrócono uwagę na sprzedaż ze szczególnym uwzględnieniem cech analizowanych pokoleń określanych w literaturze jako X, Y, Z i w tym kontekście omówiono temat współpracy z klientem w procesie sprzedaży.

TematykaEdukacja

AutorzyAnna Zelga-Szmidla

WydawnictwoPolitechnika Częstochowska

Rok wydania2021

ISBN978-83-7193-845-0

0C9D75A9EB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-7193-845-0