• Nowy

Motywy podejmowania turystyki couchsurfingowej oraz identyfikacja profilu jej polskich uczestników

0,00 zł
Brutto

AutorzyAleksandra BorekPiotr Oleśniewicz

ISBN978-83-68024-06-7

Rok wydania2024

Strony218

Fragment

Językipolski

Nr produktuD632D1AEEB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Za ten produkt nie ma punktów lojalnościowych


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Głównym celem monografii jest identyfikacja grupy gości uprawiających couchsurfing i grupy gospodarzy couchsurfingowych oraz diagnoza motywów podejmowania tej formy podróżowania bądź przyjmowania gości poprzez CS. Ponieważ role gościa i gospodarza są tak inne, ważne jest poznanie ich cech charakterystycznych, w tym różnic. Celem praktycznym natomiast jest specyfikacja profilu polskiego couchsurfera, tj. gospodarza i turysty couchsurfingowego. Może ona być pomocna w lepszym dostosowaniu oferowanych produktów turystycznych do potrzeb i oczekiwań odbiorców. W obrębie celu głównego wyszczególniono dwa cele pomocnicze, a mianowicie: 1.Charakterystykę zachowań turystycznych uczestników couchsurfingu oraz organizacji wyjazdów. 2.Ocenę zjawiska couchsurfingu poprzez identyfikację jego mocnych i słabych stron oraz związanych z nim szans i zagrożeń.

TematykaTurystyka Hotelarstwo

AutorzyAleksandra BorekPiotr Oleśniewicz

WydawnictwoOficyna Wydawnicza Humanitas

Rok wydania2024

ISBN978-83-68024-06-7

D632D1AEEB