• Nowy

Sprzedaż produktów reklamowych

24,00 zł
Brutto

AutorzyMałgorzata Pańczyk

ISBN978-83-65149-93-0

Rok wydania2015

Strony310

Fragment

Językipolski

Nr produktuF3C64C13EB

ZabezpieczenieDL-nodrm

Format

redeem

Kupując ten produkt możesz zebrać 24 punktów lojalnościowych . Twój koszyk będzie zawierał 24 punktów Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 0,24 zł .


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Podręcznik podzielony jest na trzy części: CZĘŚĆ I. PRODUKTY I USŁUGI REKLAMOWE CZĘŚĆ II. DOKUMENTACJA I KALKULACJA CEN USŁUG REKLAMOWYCH CZĘŚĆ III. NEGOCJACJE SPRZEDAŻOWE Podręcznik zawiera wybrane treści nowej podstawy programowej dla technika organizacji reklamy. Dostosowany jest do kształcenia w nowej formule i zgodna z kwalifikacją A.26. Sprzedaż produktów i usług reklamowych. Przedstawia proces sprzedaży produktów reklamowych od poszukiwania potencjalnych reklamodawców, poprzez negocjacje i dokumentację związaną ze sprzedażą, aż do tworzenia produktów reklamowych i ich odbioru przez klienta. Liczne przykłady i ćwiczenia pozwalają zrozumieć zasady tworzenia produktów reklamowych zgodnych z oczekiwaniami klienta.

TematykaPodręczniki szkolne

AutorzyMałgorzata Pańczyk

WydawnictwoEmpi2

Rok wydania2015

ISBN978-83-65149-93-0

F3C64C13EB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-65149-93-0