• Nowy

Rozwój rynku żywności ekologicznej a zachowania konsumentów

48,48 zł
Brutto

AutorzyJoanna Smoluk-SikorskaJulia Wojciechowska-SolisMagdalena Śmiglak-KrajewskaMariusz Malinowski

ISBN978-83-67450-68-3

Rok wydania2024

Strony226

Językipolski

Nr produktuFD53E4CDEB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Kupując ten produkt możesz zebrać 48 punktów lojalnościowych . Twój koszyk będzie zawierał 48 punktów Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 0,48 zł .


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Większość dotychczasowych badań skupiała się na analizie jednej z dwóch sfer rynku ekologicznego – albo na sektorze produkcji rolnictwa ekologicznego, albo na sektorze konsumpcji żywności ekologicznej. W tej monografii znalazły się oba aspekty, co pozwala na holistyczne spojrzenie na rynek ekologiczny. (…) Dzięki połączeniu teoretycznych podstaw i aspektów praktycznych książka może służyć jako przewodnik dla tych, którzy chcą lepiej zrozumieć ten rynek i efektywnie na nim działać. Może dać im wgląd w trendy konsumenckie, strategie marketingowe, kwestie regulacyjne i inne czynniki wpływające na rozwój sektora żywności ekologicznej. dr hab. Aneta Wysokińska, prof. ASzWoj Autorzy opracowania dokonali gruntownego przeglądu literatury i aktów prawnych, a omawiając poszczególne zagadnienia, bogato zilustrowali je danymi empirycznymi (…). W omawianej monografii zaprezentowano zatem cenne, ciekawe i – co bardzo ważne – kompleksowe podejście do kwestii uwarunkowań funkcjonowania rynku żywności ekologicznej, którego rola będzie rosła nie tylko ze względu na wzrost zamożności społeczeństw, lecz także na wdrażanie koncepcji Europejskiego Zielonego Ładu i towarzyszących jej strategii. dr hab. inż. Tomasz Wojewodzic, prof. URK

TematykaEkonomia Biznes

AutorzyJoanna Smoluk-SikorskaJulia Wojciechowska-SolisMagdalena Śmiglak-KrajewskaMariusz Malinowski

WydawnictwoScholar

Rok wydania2024

ISBN978-83-67450-68-3

FD53E4CDEB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-67450-68-3