• Nowy

Badania rynku

12,81 zł
Brutto

AutorzyDietmar Pfaff

ISBN978-83-62180-88-2

Rok wydania2010

Strony188

Językipolski

Nr produktuD3C91B93EB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Kupując ten produkt możesz zebrać 12 punktów lojalnościowych . Twój koszyk będzie zawierał 12 punktów Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 0,12 zł .


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Poradnik dla wszystkich, którzy chcą wzbogacać kompetencje zawodowe oraz zadbać o komfort pracy i sukces swojego przedsiębiorstwa. Aby osiągnąć sukces marketingowy, konieczny jest regularny dostęp do informacji o rynku i oczekiwaniach grup docelowych. Doświadczony doradca biznesowy Dietmar Pfaff w swoim nowoczesnym poradniku krok po kroku przeprowadza nas przez ten proces i omawia szczegółowo każdą z jego faz. W pierwszej części publikacji pomaga nam zdefiniować główny problem badawczy, określić cele, przygotować plan badań i wybrać właściwą grupę docelową. Następnie zapoznaje nas z etapem gromadzenia danych, wskazuje też metody ich pozyskiwania i analizy. Doradza wreszcie, jak prawidłowo zaprezentować wyniki badania i wykorzystać je do podjęcia korzystnej decyzji marketingowej. W ostatniej części prezentuje szereg praktycznych wskazówek, które wykorzystamy w procesie wdrażania zmian. Autor poradnika nie zasypuje nas zbędnymi informacjami. Swój wywód opiera na trafnie dobranych przykładach, badaniach naukowych oraz własnym doświadczeniu zawodowym. Wszystko to sprawia, że „Badania rynku” to nie tylko doskonałe kompendium wiedzy, lecz także przewodnik po świecie biznesu, z którego bardzo łatwo się korzysta. To publikacja dla wszystkich, którzy chcą wzbogacać swoje umiejętności oraz zadbać o komfort pracy i sukces swojego przedsiębiorstwa.

TematykaEkonomia Biznes

AutorzyDietmar Pfaff

WydawnictwoBC Edukacja

Rok wydania2010

ISBN978-83-62180-88-2

D3C91B93EB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-62180-88-2