• Nowy

Filozofia Reklamy. Historia, psychologia, techniki

33,79 zł
Brutto

AutorzyMagdalena Napierała

ISBN978-83-7720-025-4

Rok wydania2012

Strony208

Fragment

Językipolski

Nr produktuA461FB14EB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Kupując ten produkt możesz zebrać 33 punktów lojalnościowych . Twój koszyk będzie zawierał 33 punktów Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 0,33 zł .


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Filozofia Reklamy pozwala spojrzeć na współczesną reklamę lekko krytycznie, można powiedzieć uczy myślenia reklamowego. Przedstawia nie tylko teoretyczne schematy, ale również pokazuje praktyczne wykorzystanie i zastosowanie środków przekazu, mechanizmów działania i narzędzi do promocji produktów. Dla nowicjuszy będzie to idealny podręcznik otwierający drzwi do reklamowej rzeczywistości, natomiast osoby zajmujące się już reklamą i marketingiem odnajdą w nim intrygujące rozważania na temat wpływu reklamy na człowieka i współczesną rzeczywistość.

TematykaFilozofia

AutorzyMagdalena Napierała

WydawnictwoPetrus

Rok wydania2012

ISBN978-83-7720-025-4

A461FB14EB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-7720-025-4