• Nowy

Marketing terytorialny. Nowe obszary i narzędzia

29,24 zł
Brutto

AutorzyAdam FigielIryna ManczakAndrzej SzromnikSebastian BrańkaWeronika GriszelEwa Zadęcka

ISBN978-83-63804-75-6

Rok wydania2015

Strony196

Fragment

Językipolski

Nr produktu195911E5EB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Kupując ten produkt możesz zebrać 29 punktów lojalnościowych . Twój koszyk będzie zawierał 29 punktów Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 0,29 zł .


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Autorzy prezentują swoją propozycję periodyzacji rozwoju marketingu terytorialnego, zwanego również marketingiem miast i regionów. Stawiają zwłaszcza na innowacje marketingowe generowane przez nowe technologie komunikacyjne i problemy wymuszane przez praktykę. Przedstawiony zbiór zagadnień traktuje o ważnych dla praktyki kwestiach marki (branding) i strategiach ich kształtowania, w tym renomie jako kategorii wiodącej. Szczególnie wiele uwagi poświecono strategii city placement jako szczególnie innowacyjnemu instrumentowi promocji miast i regionów. Podkreślono znaczenie mediów społecznościowych w systemie komunikacji marketingowej.

TematykaEkonomia Biznes

AutorzyAdam FigielIryna ManczakAndrzej SzromnikSebastian BrańkaWeronika GriszelEwa Zadęcka

WydawnictwoEdu-Libri

Rok wydania2015

ISBN978-83-63804-75-6

Adam Figiel
195911E5EB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-63804-75-6