• Nowy

Neuromarketing

58,06 zł
Brutto

AutorzyRoger Dooley

ISBN978-83-01-18453-7

Rok wydania2015

Strony320

Fragment

Językipolski

Nr produktuF27D3CCEEB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Kupując ten produkt możesz zebrać 58 punktów lojalnościowych . Twój koszyk będzie zawierał 58 punktów Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 0,58 zł .


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Książka stanowi praktyczny poradnik na temat tego, w jaki sposób w marketingu i sprzedaży można wykorzystać to, co dzieje się w mózgu konsumenta. Autor przedstawia najnowsze informacje i wyniki badań, dzięki czemu Twoje wysiłki marketingowe, reklamowe i sprzedażowe zyskają nową siłę.

TematykaEkonomia Biznes

AutorzyRoger Dooley

WydawnictwoWydawnictwo Naukowe PWN

Rok wydania2015

ISBN978-83-01-18453-7

Roger Dooley
F27D3CCEEB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-01-18453-7